U toku je istraživanje nivoa zastupljenosti praktične nastave u aktuelnim nastavnim planovima studijskih programa na Arhitektonskim fakultetima Univerziteta u Sarajevu (UNSA), Univerziteta u Banjoj Luci (UBL), Sveučilišta u Mostaru (SUM) i Univerziteta Crne Gore (UCG), kao i ostvarene saradnje sa stakeholderima. Istraživanje se sprovodi u okviru međunarodnog projekta Architecture Pop-up Lab Exchange (APLE), gdje je jedan od partnera Arhitektonski fakultet Univerziteta Crne Gore.
Navedeni projekat pokrenut je kao reakcija na kritičku povratnu informaciju profesionalaca iz oblasti arhitekture o kompetencijama mladih arhitekata u prvom kontaktu sa praksom izvan fakulteta. Jedan od ciljeva ovog projekta jeste unaprijeđenje nastavnog plana i programa na Arhitektonskom fakultetu, sa posebnim akcentom na poboljšanje vještina i kompetencija mladih arhitekata koji prvi put traže zaposlenje.
Za potrebe ovog istraživanja kreirana je anketa za studente i alumniste Arhitektonskog fakulteta u Podgorici.
Link za popunjavanje ankete:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd4eRjjRFHeLiX_L9FI0ynmYs06RyPzD2dYLSPbpSZZ1TnVEQ/viewform
Rezultate istraživanja, kao i sve dodatne informacije o projektu možete da pratite i putem socijalnih mreža:
https://www.instagram.com/aple_project/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA%3D%3D
https://www.facebook.com/apleproject?mibextid=LQQJ4d